De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF880ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

h****************@h********** 20-03-2024

What you see is what you get

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Wij hebben de inductiekookplaat aangeschaft via Cool Blue en What you see is what you get. Mooi design en zeer handig in gebruik.

webcare-7 20-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de inductiekookplaat.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Jasper 28-02-2024

Koning te rijk met onze Etna

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Intuïtieve bediening en voldoende ruimte om pannen op kwijt te kunnen. Handige extra opties en een gemakkelijk gebruik van timers per kookzone. We zijn de koning te rijk met onze ETNA!

Pluspunten

• intuïtieve bediening
  • handige extra functies
  • gemakkelijk instellen van timers per kookzone
  • meer dan voldoende kookruimte

webcare-7 29-02-2024

Beste Jasper,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met het gebruik van deze kookplaat. Dat is waar wij het voor doen!
We wensen je nog veel kookplezier!

m*********@g******** 29-01-2024

Een aanrader prijs/kwaliteit.

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie inductiekookplaat en een vriendelijke prijs kwaliteit verhouding, goed verpakt bezorgd.
Duidelijke documentatie.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • 3 fase (ook 2 fase mogelijk)
  • Veel extra mogelijkheden en instellingen.

webcare-7 30-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding, handleiding en diversiteit in instellingen.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Duncan 09-01-2024

Mooi design en goede werking.

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Van te voren goed verdiept in kookplaten en gekozen voor deze mooie Etna. Tot nu toe geen spijt van (kookplaat ongeveer 3 weken in bezit). Design is erg mooi. We houden niet van die witte ronde ringen op de kookplaat. Deze Etna is mooi zwart met alleen een streepje waar de pan kan staan. Ook wilde we graag een plaat die op 3 fase kan draaien zodat de kookplaat minder hoeft te schakelen. Dit werkt heel goed.

De bediening is simpel maar doelmatig. Als de kookplaat veel vermogen moet leveren dan springen de ventilators aan in de onderkant maar dit is niet storend omdat het geluid goed gedempt wordt door de kastlade.
Schoonmaken gaat ook heel goed. Tot nu heel tevreden over onze keuze.

• Makkelijke bediening
  • Veel power

Minpunten

• nog niet ontdekt

webcare-7 09-01-2024

Beste Duncan,

Hartelijk dank voor de uitgebreide review met een mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat de kookplaat helemaal naar wens is.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

G.e.a 21-01-2023

Top kookplaat.

Heel mooi design,
Heerlijke inductie kookplaat waar je heel handig met vijf pannen kunt koken, ook met een grilplaat is het hierop heerlijk koken.
Als je een probleem hebt is dit ook snel verholpen, zeer goed te spreken over deze fijne kookplaat

Pluspunten

• De grote
  • Het koken op de grilplaat
  • Ideaal aparte timer per kookeenheid

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review.
Leuk om te lezen dat de kookplaat jou zo goed bevalt.
Het gebruiksgemak, mooie design en natuurlijk de vele mogelijkheden bevallen jou goed.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen

k*******@g******** 19-09-2022

Top product...

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Zoals verwacht van Etna een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Werkt precies zoals beschreven op de Web-Site. Zeer makkelijk om te bedienen en te onderhouden.

Het enige minpuntje: levertijd. (maar was de moeite om erop te wachten)

Pluspunten

• Zeer gebruiks vriendelijk
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• levertijd
  • Bij voll power lichte trillen van de pannen

Officiele reactie van Atag 21-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie score.
Wat fijn dat ETNA aan jouw verwachtingen voldoet!
Jij bent tevreden over het gebruiksgemak en het eenvoudige onderhoud.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen

Richard 31-08-2022

Geschikte kookplaat voor iedereen

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

De inductiekookplaat was super snel geïnstalleerd en konden zelfs onze "oude" pannen gebruiken. Hij is makkelijk in gebruik en heeft geen rare poespas. De handleiding is op papier en gewoon in het Nederlands. Het schoonmaken is veel makkelijker dan onze gaskookplaat. Met de P functie (Power) is het koken van water sneller dan in de waterkoker. Zelfs de prijs is voordelig. Wij zien alleen maar voordelen!

Pluspunten

• Snel gemonteerd
  • Snel kokend water
  • Oude pannen kunnen gebruiken
  • Prijs
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Bij ons de levertijd

Officiele reactie van Atag 01-09-2022

Beste Richard,

Een 10, wow! Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent met het gebruiksgemak en onderhoud van de kookplaat.
We wensen je nog vele jaren kookplezier!

Henk 19-08-2022

ruime zones, eenvoudig te instaleren

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

de indeling van de kookzones was voor mij de grootste puzzel. De KIF880ZT heeft een grote zone aan de zijkant wat onze wens was.
het installeren is echt eenvoudig. helemaal als je het filmpje van Etna er even bij pakt. Let wel op dat je het aansluitschema, voor het aansluiten van de los bij te bestellen stekker, pakt die achter op de kookplaat staat. de film en handleiding gaven in mijn geval een andere aan.

wil je direct van het gas af maar heb je de meterkast nog niet aangepast voor een kookgroep of ben je dat niet van plan.
met deze kook plaat maakt het niet uit wat je aansluiting is en ga je later wel een kookgroep aanbrengen voor meer vermogen dan pas je het powermanegment heel eenvoudig aan in 1 min.

tot nu toe super te vreden, we gaan nu kook uren maken en hopen over 5 jaar nog steeds zo positief te zijn.

Pluspunten

• ruime zones en goed verdeeld
  • flexibel in aansluitingen
  • eenvoudig bediening

Minpunten

• afdichtingsband plakken door 90 gr hoek
  • geen

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste Henk,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de ruime indeling en gebruiksgemak van de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Sjaak 29-05-2022

Een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

De Etna inductiekookplaat is een aanrader. Gebruiksvriendelijk, straks design in de keuken en gemakkelijk schoon te houden. Voldoet aan al onze verwachtingen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste Sjaak,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je de kookplaat aanraadt voor andere en tevreden bent met de werking en uitstraling van de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

l***********@c******** 07-05-2022

We weten nog niet hoe hij bevalt

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

We hebben deze kookplaat in augustus 2021 gekocht, maar hij schijnt nog steeds niet leverbaar te zijn! Laatste update is week 27 2022. Nu zie ik reviews van kortgeleden en vraag me af of deze kopers ook zo lang hebben moeten wachten. Ik lees daar niets over. Of is er bij mij misschien iets mis gegaan? We zijn zelfs naar Duiven geweest om deze kookplaat te bewonderen en we verheugen ons ook nog steeds op deze kookplaat die zulke goede reviews krijgt.
Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Op het moment zijn er wereldwijd leverproblemen met betrekking tot onderdelen of nieuw apparatuur. Wij hopen zo snel mogelijk de inductiekookplaat aan u te kunnen leveren.

cjm 17-01-2022

Snel en goed met een goed prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Echt super apparaat. Veel ruimte voor je pannen en makkelijk in bediening. Binnen 2 minuten kookt het water in de pan, dit komt door de EGO spoelen die ook zijn grotere broers Pelgrim, Atag maar ook Miele hanteerd in zijn kookplaten. Echt een aanrader Etna!

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beste cjm,
Dank voor uw review en geweldige cijfer; een 10! Daar zijn wij blij mee. Fijn dat deze kookplaat makkelijk is te bedienen en voldoende ruimte heeft. Wij wensen u veel kookplezier!

Pieter 17-01-2022

Strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Erg strakke en stijlvolle kookplaat. Ook erg fijn dat op elke pit een power functie zit. Twee opmerkingen:

- Er komen snel krassen in de plaat
- Soms is het lastig om je pan goed te centreren op een pit omdat deze enkel met een horizontale streep wordt gemarkeerd. Maar dat had ik vantevoren ook zelf kunnen bedenken

Pluspunten

• Elke pit heeft een power functie

Minpunten

• Krast snel

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beste Pieter,
Dank u voor deze review. Fijn dat u tevreden bent over het design en de power functie bij elke zone. Uw feedback nemen wij mee om de kookplaat te blijven verbeteren. Misschien een aantal tips:
- Controleer voor het gebruik van de kookplaat of de bodem van de pan en de kookzone schoon en droog zijn.
- Til de pannen op en schuif ze niet over de plaat om krassen op het oppervlak te voorkomen.
- Schil geen groente boven de plaat om te voorkomen dat achtergebleven zandkorrels krassen op het oppervlak veroorzaken.
Wij wensen u veel kookplezier!

Jolanda 14-01-2022

Dit is een topproduct!

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie kookplaat. Stijlvol, strak, moi designe.
Functioneert ook goed. Weinig studie voor nodig om te weten hoe hij werkt.
Er op koken is echt een genot, ik had dit niet verwacht (kookte op gas).
De timerfunctie is ideaal voor zacht sudderen terwijl je andere dingen doet. Hij schakelt na X-tijd uit.
Warmhoud functie is ideaal, er bakt niets aan.

Schoonmaken gaat zo makkelijk dat het elke dag leuk is om te doen (vooral in vergelijking met een gaskookstel).
Kortom een echte aanrader!

Pluspunten

• de looks / mooie uitstraling
  • voldoende ruimte voor alle pannen
  • makkelijk schoonmaken
  • makkelijk te bedienen
  • goede handleiding erbij

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste Jolanda,

Bedankt voor deze uitgebreide review en dit top cijfer. Wat fijn dat wij je overstap van gas naar inductie koken op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. Leuk om te lezen dat je vooral tevreden bent over de werking van de inductiekookplaat en dat je de kookplaat een aanrader vindt.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

k***********@l****** 30-12-2021
Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie, strakke plaat. Even wennen door de omschakeling van gas naar inductie. Werkt als een tierelier; snel, gemakkelijk en hygienisch. Gebruiken InductionMates ter bescherming van de kookplaat. Dit werkt ook prima.
Handig dat er een timer én een meeteller opzit. Bij bepaald lichtinval kijk je soms door de plaat heen, voor ons niet erg storend. Tot nu toe erg tevreden.
Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Al met al een erg tevreden klant; kijk daar doen wij het voor.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Webcareteam ETNA

Christiaan 10-12-2021

Had is eerder moeten doen

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Van gas naar inductie; wie overweegt het niet in deze tijd. Geen seconde spijt van gehad. Mooie grote plaat met alle ruimte voor de pannen. Bediening is eenvoudig. Je moet de toetsen wel goed aanraken. Ik zie dit als een voordeel dat je niet per ongeluk een andere pit bediend. Onder de kookplaat hebben wij onze bestekla en het bestek wordt echt niet heet. Iets waar ik bang voor was. Ik heb wel een extra rooster onderin mijn aanrechtblok gezaagd om goed te ventileren.
Wij hebben de matte variant en ik vind de verlichting niet goed leesbaar als de verlichting van de afzuigkap aanstaat. Bij de klantenservice zeiden ze dat de glanzende variant dit ook heeft. Ik heb 'm bij Coolblue besteld dus kon niet fysiek vergelijken.
Etna biedt 5 jaar garantie. Dit was voor mij toch wel belangrijk, want je weet 't maar nooit.
Overall.....voor het geld een geweldige kookplaat!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • schoonmaken
  • veel power (ik heb fase 2)

Minpunten

• verlichting als afzuigkapverlichting aan is

Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste Christiaan,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat fijn om te lezen dat we jouw overstap van gas naar inductie, positief hebben kunnen beïnvloeden. Wat leuk dat je tevreden bent over de ruimte op de kookplaat en de werking . De feedback betreffende de verlichting waarderen wij, zo kunnen wij onze producten blijven verbeteren.
Wij wensen je nog jaren kookplezier toe.

Jolanda 02-12-2021

Enthousiaste beginnende gebruiker

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Ik heb mijn inductiekookplaat nog niet lang, dus nog zeker aan het ontdekken maar ik kan alvast zeggen dat ik zeer enthousiast ben. Als eerste de 'looks': ik was bang dat dat het te glimmend/glanzend zou zijn, maar dat valt mee. De kookplaat ziet er echt heel mooi uit.

Gebruiksvriendelijkheid: ik heb de beschrijving nog niet helemaal doorgespit en was voor de eerste stappen van koken ook niet nodig. Het basisgebruik is ook heel logisch. Handige functies: de boost, het warm houden, het zelf uitschakelen wanneer ik het vergeet.

Installatie: heb ik natuurlijk niet zelf gedaan. Dit heeft een lokale installateur gedaan. Hij was ook zeer tevreden over de instructiebeschrijving, hoe de kookplaat beschermd ingepakt was. De installatie was in enkele uurtje gedaan.

Nu nog de uitgebreide kooksessies ontdekken, dat gaat goed komen. Ik heb nu in ieder geval al heel veel plezier van de kookplaat. Het kijken en het gebruik ;-)

Pluspunten

• de looks / mooie uitstraling
  • gebruikaanwijziging
  • de verschillende functies
  • alle ruimte voor 4 of 5 pannen
  • voor nu nog makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening. U noemt al in een paar zinnen een kleine greep van mooie kenmerken. De mooie layout, gebruiksvriendelijkheid en over de installatie. Het is fijn om te lezen dat u erg tevreden bent met uw aankoop.
We wensen u veel kookplezier toe!

Niki Webcareteam ETNA

w************@o********** 24-09-2021

Mijn goede keus

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Mooie plaat met mogelijkheid voor grote pan en makkelijk te bedienen. Strak design, ook mooi als ie uit staat.

Pluspunten

• strak design
  • ook mooi als ie uit is

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de kookplaat en deze iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!

Alain 19-05-2021

Mooi strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Eindelijk een grote betaalbare inductie kookplaat gevonden ,weg met die losse gaspitten .Nu in 1 beweging alles schoon te maken

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk te bediennen
  • Voldoende power

Officiele reactie van Atag 20-05-2021

Beste Alain,

Wat een mooie beoordeling! We zijn natuurlijk ontzettend blij om te lezen dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt en willen je vriendelijk bedanken dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. We wensen je nog vele jaren kookplezier toe!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Kevin Scheijen 18-05-2021

Krachtige uitstraling, veel functionaliteit

Geschreven voor: ETNA KIF880ZT

Nadat onze vorige kookplaat kapot is gegaan waren wij op zoek naar een krachtige inductiekookplaat met een strakke moderne uitstraling. De ETNA KIF880ZT voldoet aan dit plaatje. De functionaliteiten van de kookplaat zoals de warmhoud functie en de pauze functie zijn makkelijk in te zetten. Een groot voordeel is dat de kookwekker individueel per pit in te stellen is, maar ook los van de inductieplaat gebruikt kan worden.

Als extraatje hebben wij een grill gekocht om optimaal gebruik te maken van de flexibele zone en de grill functie. Een goeie toevoeging die echt van toegevoegde waarde is bij het kiezen voor een nieuwe kookplaat.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Veel functionaliteit
  • Kookwekker los te gebruiken
  • Flexibele zone

Officiele reactie van Atag 19-05-2021

Beste Kevin,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie, positieve en uitgebreide review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA